Dag två. Status; regn

Gomorgon!
Idag är det lite tråkigare väder än igår. Regn.. men det är fortfarande varmt! 
Stranden igår var underbar! Vattnet var jättevarmt och det var stekhett i solen. härligt! =)

Idag var det tidig uppgång som gällde. Eller i alla fall för de andra tjejerna. De skulle ut o springa. inte riktigt min grej.. Så jag passar på o njuta av ensamheten och gör lite sköna grejjer. som att blogga =) 

Resten av dagens planer ser än så länge ut såhär;
- Tur in till Bursgvik, där vi ska handla mat och Öjakakor! 
- Städning här hemma. börjar blir rejält rörigt:S
- Hamra Krog!
- Mysmiddag hemma!

Jag tycker det låter rätt sjysst!=)

Nä, nu ska jag nog glida runt lite här hemma till Michael Jackson! 
Har ni sett den här förästen??



Hörs senare!♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0