Dexter

Hola!
Igår var Fanny o Osvald över här. Vi spelade TP och hade det trevligt=) 
Jag skulle egentligen yoga i morse men jag hade en sån fruktansvärd träningsvärk efter gårdagens yoga och det blev rätt sent igår. så jag skippade det! Får se om jag kan få mamma att yoga i morgon istället!
Idag sov jag riktigt länge! härligt! Jag vaknade tjugo i ett av att det inte ens var ljust i rummet. det är ju ett för j*vla väder här.. Det är typ storm och regnet öser ner! buhu, men jag fick i alla fall sova länge=)

Jag tog dagens väder till min fördel och bänkade mig framför Dexter. Så bra det är! Ah, kan verkligen rekommendera det! 
Ikväll ska vi äta hos Fanny tillsammans med en annan familj som bor på andra sidan gatan från oss! De har vart här lite några andra somrar och bor även på Lidingö. hoppas det blir trevligt och inte stelt. 


Jag kommer ju hinna bli blek innan solen kommer tillbaka!
btw rebecca, jag älskar din jacka ;D ^^

Kommentarer
Postat av: R

Så länge du är på Gotland får du låna den, men efter det blir det hyra ;)

2009-07-08 @ 21:56:47
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0