Emmadagen!

Hejsan =)
Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering men mitt internet är så extremt dåligt så jag orkar helt enkelt inte sätta mig och vänta en halvtimme innan det börjar fungera...
För alla er som inte vet så är det min namnsdag idag!:D jag och mamma har alltid firat lite på min naamnsdag så hon tog med sig tårta till seglarlägret idag:P 
Seglarlägret är skitkul! Min ena ledare är så grymt snygg att jag svimmar!! Tyvärr hänger hans flickvän efter honom hela tiden.. :( 
idag var vi ute på en lång segling runt Heligholm, och precis när vi vänt för att åka hem tappar jag mina FARES-glasögon i vattnet och är alldeles för dum i huvudetet för att hoppa i efter dom utan ser på när dom sjunker.......... :(:(:(:(:( Jag är så himla ledsen!!Det var verkligen inga dyra eller lyxiga glasögon, bara meningsfulla! och oersättliga.. dom har nämligen slutat sälja dom på Primark.. 
Det känns alldeles tungt i hjärtat:'(

Imorgon är första föreställningen för teatern. Jag ska vara med i välkomstnumret , men sedan ska jag bara sitta och njuta av föreställningen. hoppas det går bra!

Ikväll ska jag iväg på grillning med seglingen klockan halv åtta så nu ska jag bara chilla och kolla på My New BFF=)


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0