Flaxande Fransar

Hej!:D
Vilken uunderbar dag hörni! eller inte.. Jag vet inte riktigt hur ni har det i övriga Sverige (jag har ju läsare över heela riket!) men här på Gotland ligger i alla fall molnen tunga och skurarna kommer och går...

för att göra något ur dagen ska jag strax pallra mig iväg bort till Fanny och chilla. Spela kort lär vi göra i högsta grad!
Jaha.. 
Igår kom ju mamma hem och med sig hade hon en mascara från Body Shop.
Jag prövade den nu alldelles nyss and I lie it! Ni vet hur man lixom kan fastna i mascare-träsket och for ever and ever anvädna samma gamla variant. men nu när jag beställde min favvo från mamma uppe i Visby köpte hon en liknande men från Body Shop istället för Loreal'. 
Den jag brukar använda är Beauty Tubes. Den kapsal in fransarna med ett vitt och ett svart lager. och gör dom längre och slankare. Det bästa är att det bara behövs lite varmt vatten och så åker de små kapslarna av! 
Den jag fått nu är oxå svart och vit men jag vet inte riktigt om det är samma borttagsningteknik..


men åååh!!! jag kan verkligen inte ladda upp bilder!! jag blir GALEN! måste vara uppkopplingen.. :( 

jag får pröva en annan gång..

Nu är det off to Fanny som gäller!



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0