Framme!

Nu har jag äntligen kommit fram till slutdestinationen!  
Det var en lång och mödosam resan men nu är jag i alla fall framme! 
Jag kom fram till Nynäshamn 12:05 och hämtade då min väska. Sedan köade jag för att få komma på bussen till centralen. Mitt kort krånglade så klart så jag fick åka gratis:P Jag sov inget på båten så jag var het slut när jag kom på bussen! Som tur va fick jag sova en hel kvart på bussen... :/ fab..
När jag kom fram till centralen sprang jag till bankomaten och där låg ett saftigt saldo och väntade. Sedan sprang jag vidare till mataffären och köpte lite nödvändigheter för att efter det kuta till tunnelbanan och hinna med bussen hem. 
Och nu är jag äääntligen hemma! 

Nu ska jag bara chilla och ta en dusch innan jag går och lägger mig. Jag måste ju vara pigg och fräsch inför jobbet i morgon! (gud va konstigt det känns att börja jobba!)



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0