Glädjetårar och felsteg

Tja!
Nu är jag hemma efter teaterns första premiär! Det blev några små felsteg och felsägningar, men allt som allt var det en mycket lyckad kväll!
Kvällens sista nummer var med familjen Grut/Meiling och var något av det roligaste/bästa jag sett! Jag kan inte komma ihåg senaste gången jag skrattade så mycket som jag gjorde när underbara Gustav hoppar ut på scenen i rosa spandex dräkt och blond peruk! Tårarna bara rann!!
underbart:D 

I morgon är då alltså premiär nr 2 och då ska vi inte göra några fel! Allt ska sitta som liket i kistan (hehe, kom jag just på en egen metafor??:D)  och allt ska gå som smort! 
Efter föreställningen kommer årets fest äga rum. Det kommer bjudas på god mat och massa massa och åter massa super bra musik. på högsta volymen! 
Nej, här tänker vi inte på att fröken Emma ska gå upp  05:50 dagen efter och åka hem till Stockholm! Äre fest så är det!!
Jag har redan planerat min lilla outfit som jag ska valsa runt i och jag får se om jag orkar ladda upp en bild men det är inget jag kan lova. =) 

Nu fortsätter kvällen med lilla Dexter och så hörs vi imorgon! 
Hoppas ni har har en rolig fredagkväll=)

ds, och juste! låten jag laddade upp igår, Watermelon man, var vad vi gjorde som välkomstnummer på teatern=) fast vi gör bara introt, med flaskor! Vi står uppställda på scenen och blåser för fulla halsar fram till att basen kommer in i orginalet:D hejdå! ds

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0