HamraDagen

Godmorgon alla glada:) 
Jag har faktiskt, tro det eller ej, varit uppe sedan halv åtta och hunnit både yoga och ta ett morgondopp! Wonderfull!
Imorse var det 6e gången jag yogade i sommar och jag känner att, nu börjar det ta fart! Jag blir mer och mer vig för varje gång som går och jag känne att jag utvecklas er i de olika rörelserna! Tillexempel är jag snart en riktig hejare på att stå på huvudet! :D 

Något jag också hunnit göra nu på förmiddagen är att kolla på sista avsnittet av Paris Hilton's My New BFF säsong 1. Jag vet inte om jag är hjärntvättad eller något men Paris verkar verkligen vara en genuin och supergullig tjej! Jag har sett alla ansnitt på mtv.com (där finns även säsong 2) och jag tycker faktiskt att ni också ska göra det, så ni kan se vad jag menar;) 

Idag är det HamraDagen. Det är en riktigt högtid här nere på landsbygden och borta vid kyrkan är det stora tält uppsatta med olika aktiviteter. Det är ioförsig inte den allra roligaste tillställningen att gå på men jag känner ändå att det är något man måste medverka i=) 
får se om jag kan dra med mamma dit..

Nu ska jag nog gå och fixa lite=) 
Hörs senare! 



Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0