Hard work work!

Gordmorgon allesammans! 
Usch, det är inte så kul att vara i stockholm.. :( Man måste tänka på vad man sa ha på sig och fixa sig hela tiden. Jag orkar inte!..
Men som tur var kan jag trösta mig med att shoppa! 
Efter jobbet igår (som för övrigt var extremt oproduktivt) shoppade jag loss för första gången på riktigt länge! Det blev några godingar, men dom får ni inte se förrän lite senare;) 
Klockan 19:00 igår träffade jag upp Eric och David vid Kungsträdgården. Vi kollade på Pridepremiären!:D 
Det var faktiskt riktigt roligt! Massa artister (ok, lite b-kändisar.. men ändå!:P) som till exempel Darin, Lill-Babs och Marit Bergman. Och Maskinen!! Jag har aldrig lyssnat på dom, men shit va bra dom var! Det är dom som har gjort ''Alla som inte dansar är våldtäktsmän'' för er som inte visste;) 
Får ta o uppdatera mitt spotify tror jag!;) 

Nä, nu har jag faktiskt rätt bråttom. Bussen går kvart över sju. Så tidigt!! Jag är sjukt trött. 
Vi hörs i kväll eller i morgon 
Efter jobbet ska jag äntligen få träffa min fina Sofia! 


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0