Hemma och gör inget av det jag borde göra

jag är nu hemma efter en ovanligt lång dag på dagen. Idag letade jag distrikt åt nya kolportörer.....
urtråkigt
Jag skulle egentligen varit på middag hemma hos Eric och David just nu men jag orkade verkligen. jag är så otroligt trött! I morse var det som om jag inte levde när jag vaknade. ren dödsångest. 
Så nu sitter jag här i soffan och kollar på ingenting. 
Egentligen borde jag;
-Tvätta
-Klippa gräsmattan
-Duscha
-Laga mat

bläääää

Duscha får jag göra senare ikväll. Tvätta får jag göra imorgon. Klippa gräsmattan likaså. Fella får helt enkelt kolla på när jag springer runt på gräsmattan och klipper.. :P 

Idag ska jag nog fota mina nya kläder så jag har lite gjort iaf;) 


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0