köpaköpaköpa

hej allesammans! 
Nu är jag hemma igen efter ännu en lång dag i Stockholm stad. 
Även idag var jobbet inte speciellt händelserikt. jag arkiverade kartor!:D ...
Efter jobbet träffade jag äntligen sofia! det var så härligt att se henne gamla tryne igen! vi shoppade, och framför allt. vi shopade på Urban Outfiters! Jag har aldrig varit och, men OH MY! Det var nästan lika bra som Top Shop's skoavdelning!
Jag fyndade två EXTREMT fina plagg som jag visar er i morgon! jag hinner inte fota allt nu, måste sova!
Kanske ska jag vänta med att visa er alla mina fynd och göra ett jätteinägg efter min vistelse??
Vad tycker ni?:) 

I morgon ska resten av fares komma hit på middag så det bli trevligt=)

nu MÅSTE jag sova!

Kommentarer
Postat av: sofiarutten

Emmsipemms, det var hur mysigt som hälst att spendera denna dagen med dig! Tur att det inte är mer än ca16 timmar tills vi ses igen! Älskar dig

2009-07-28 @ 22:15:00

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0