På Båten

Godmorgon!
nu sitter jag på båten och har lite tid över, så varför inte ge mina fina läsare en liten update? =)
Gårkvällen var mycket lyckad och rolig. Det serverades sjukt god mat och bra musik pumpades från högtalarna!
Jag och mamma stack vid två (Vi skulle ju upp fyra timmar senare.. ) men det var rätt lagom. Själva partyt var slut och Folk stod bara o jammade i teatern;) 
Jag slängde mig i sängen så fort jag kom hem och somnade sött klockan kvart över två. 
Klockan 05:45 ringde väckarklockan, och då var man ju allt annat än pigg.. Men jag pallrade mig upp och klädde på mig och packade det sista. Sedan drog vi iväg till bussen som anlände 06:40. right on time!
Jag fick kämpa emot lite tårar när bussen åkte iväg (blir alltid sjukt ledsen när jag ska åka från en förälder! måste blivit utsatt för något slags trauma när jag var liten..) men jag klarade mig med nöd och näppe.
Det första jag upptäckte var att min iPod inte fungerade (slut på batteri?) så jag var helt enkelt tvungen att mentalt försöka stänga ute alla oväsen, såsom engelsktalande svenskar (?) och försöka sova. Men det ville sig inte jesus, utan det slutade med att jag i en och en halv timme satt och stirrade på skylten med nästa-station-information för att inte missa min hållplats..
Men nu sitter jag här, på plats 488. Känner mig lite vilsen, men mest hungrig. Vilken film som visas på överresan, men det brukar vara någon bra. Annars får jag väl lyssna på På Minuten! Åh, det tror jag att jag ska göra. typ världens roligaste program! 

Nu är det snart dags att lämna Visby så jag bör nog runda av nu, så jag inte tappar uppkopplingen och inte kan publicera. (men det var ju så skönt att skriva av sig. Man har ju ingen att prata med! Det är därför man har blogg hörni;D) 

Vi hörs lite senare idag när jag anlänt till Nacka, ny handlad och så=)
P&K♥

ps, har ni läst om olyckan i Nynäshamn i torsdags?? läskigt! Hoppas jag klarar mig över oskadd!:S ds

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0