Packning

God morgon allesammans!
Jag är uppe med tuppen och i gör i skrivande stund i ordning min frukost! 
Varför jag gått upp så fasansfullt tidigt är för att jag måste packa. Det går rätt fort att packa tycker jag. man bara slänger ned de grejjer man vill ha med sig och sedan är det finito. Jobbigare är det dessvärre att packa upp....

Klockan tolv idag ska jag, Gustav och Leire (och kanske wiklanders) åka in til Bursan och kolla på IcaAge 3!! Asså man kan ju inget annat än älska dom filmerna! 


Sedan klockan tre sk jag befinna mig vid teatern för att hjälpa till med all förberedning (?) och så. Så det är full rulle nu!
Nu väntar min grym goda frukost på mig!
ciao

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0