Shopping, Light

Nu på eftermiddagen eller vad man ska kalla det var jag och mamma åter inne i Bursan för lite lätt inhandling. Då passade jag på att slå på stort!
Jag köpte inte bara en, utan TVÅ skallerblasker och ett anteckningsblock! :O
Anteckningsblocket var till mitt lilla projekt här hemma. Jag har ju som kanske sagt inte shoppat på evigheter och jag finner mig oftast utan riktigt snygga kläder.. Så jag har börjat förbereda mig för Le Grand resa till Skandinaviens huvudstad och löning
Varje gång jag läst en tiding och hittar något jag gillar klipper jag ut det och klistrar in i mitt nya lilla anteckningsblock:D Jag ska se om jag kan ta lite bilder så ni kan få se skönheten och dess makabra filtreringssystem! 

Nu ska jag nog sno mammas Iphone från kvinna själv och spela Guitarr Hero, som nu har en ny låt; 
ABC - Jackson 5



Ha en fin kväll allihoppa! (?) Nu ska jag snart iväg på middag ute på Faludden=)

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0