The Day of Celebration

Sådärja,
Nu har familjen Cajsa och Co åkt hem och livet är åter i ordning! ;) Närå, men nu är det lite lugnare i alla fall!
Medans Cajsa varit här har mycket hänt. Vädret har varit tråkigt men vi har ändå lyckats underhålla oss! 
I onsdags? nä, Torsdags, var vi i Etlehem och skulle dreja. Fast det var så lång kö att vi tröttnade och åkte ner till Hemse och kollade lite där istället.. på kvällen kollade vi på Änglar och Demoner. Uppföljaren till DaVinci koden. Den var riktigt bra faktiskt. Lite svår var den men spännande! Jag älskar sånadär filmer då dom måste hitta ledtrådar och sånt!:D 

Efter filmen drog vi till Hamra Fotlbollsplan och rökte vattenpipa! det var riktigt trevligt och lite fler anslöt sig då till sällskapet. :) 
Igår spelades det kort och åktes ned till Salmund för en rätt blåsig men trevlig lunch utflykt. på kvällen hämtade Joel och Felix upp oss och så åkte vi hem till Ihre's för lite Alias. Ni vet spelet? Ja var inte så bra på att förklara men gissa gick bra. och vi vann! :D 

Idag är det rätt mycket som ska hinnas med. Åtminstone för mor min. Nu snart ska hon, mormor och moster åka iväg på  Rebecca's årliga födelsedags brunch. (jag sitter barnvakt åt über gulliga Sofia) Sedan är det lille Olle's födelsedags kalas som likaså är en tillställning för de mindre men även en social getogether för de äldre. Vet inte riktigt om jag ska följa med på den. Får e vad som händer i Hamra! 

Jusste!! Vet ni en rolig grej? Jag har ju landställe här i Hamra på Gotland (som kännt) och nästa jul (eller asså den som kommer) ska familjen Serner och Af-Klercker fira högtiden på Hamra-fjäll! :) hehe, det tyckte jag var kul i alla fall! :P 

Nu ska jag dra över till moster för barnavakt=)

xxx


Kommentarer
Postat av: anastasia

haha wtf emma?! :P

gissa vem som kommer hem imorgon! :D:D

2009-07-12 @ 02:47:21

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0