tidigare i Emmas liv

åh, gud va dålig jag har varit på och blogga! Men jag har faktiskt varken haft tid eller lust att sätta mig in i att berätta om allt jag varit med om! 
men nu, när jag sitter brun och fin efter en dag på härliga Hawaii, tänker jag ta mig i kragen och bara spitt it out!
få se nu.., 
jag har;

- Sett Harry Potter and the Halfblood-prince. 

absolut världens tråkigaste film! asså seriöst, se den inte! Läste ni recensionen i DN? den stämde precis. En enda lång transportsträcka till ingenting. BOOORING. 

- Sett Australia

Hugh Jackman
Allt som behövs?? Närå, men den var faktiskt rätt bra! Helt twisted men rolig och rörande=) Rekomenderas!

- Badat och Solat såklart!! åh! det är så härligt nere på stranden! Solen skiner och det är (inte) varmt i vattnet=D Mumsfillibabba.

Ja, sen har det ju varit lite andra aktiviteter också men det vill jag inte uttråka er med!
Idag har vi alltså varit nere på en strand som vi kallar Hawaii, men som egentligen heter Topp Sanda=) sanden är vit och vattnet ljusblått, därav namnet! 
Det var jätte härligt! dock lite kallt i vattnet.. 
Efter stranden bar det iväg till Burgsvik för lite inhandling (där jag också såg Peddo-Björn för er som kommer ihåg honom!) 
Sedan var det bara att åka hem och fixa! Ikväll kommer familjen som har teatern här på gotland varje år över och så ska vi konspirera (?) och allt som ska hända. 
OM det blir tråkigt (läs: det kommer bli tråkigt) så åker jag över till Rofinds där min fina Fanny bor och så hänger jag en stund med henne innan hon åker men 07:50 båten imorgon! Vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan henne i en vecka (inte heller två:O) men jag får väl bara acceptera situationen! 
Jag får också blicka fram emot det kommande datumet 26/7 då jag far tillbaka till fastandet och jobbar häcken av mig! OCH äntligen får träffa mitt fina FARES som jag längtat såå efter!!!! ♥

Så! nu har ni fått en lättare uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu! :D 
Vi hörs snart igen!

xxx

Kommentarer
Postat av: fanny k

HAHAHA BJÖRN? :D:D:D:D jag hoppas verkligen att du kramade honom

2009-07-21 @ 19:46:05

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0