Update

sorry för sålig uppdatering! Har haft det fullt upp. inte
Jaha, vädret här är riktigt dåligt och det finns inte mycket att göra. Cajsa (Sajsa) med familj kom igår kväll.

Igårkväll var det ''fest'' hos Ardelius. Skittråkigt.. Jag och fanny fick agera barnvakt och diskhjäöp. alltid lika roligt..
Allt sluta med att vi satt i hennes bil och spelade musik på högsta volym! :)

Idag har vi varit på en lång cykeltur Vändburg, Holmhällar och resten. Inte riktigt min favorit sysselsättning, men men.
Nu ska vi snart åka iväg och möte upp alla nadra på Hamra Krog (tror jag). Får se om vi hinner innan dom drar därifrån.
Ikväll ska vi käka middag hos Malin. Det kommer säkert bli trevligt! Kanske åker vi även in till Bursan och kollar på Benamin Buttons Otroliga Liv. Har ni sett den? Den verkar riktigt bra! (men är det sant att den är TRE timmar lång??)
Nä, nu orkar jag inte mer..

Hejdå!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0