19 mars 2009

Hej hallå!
Idag är den första
19 mars som jag har spenderat tillsammans med mina nya vänner på Kungstensgymnasiet:) och än så länge verkar det som om även denna dag kommer bli en riktigt höjdare:D
Idag kommer vara en lång dag.. Jag har estetisk verksamhet och vi ska till morderna museet och lära oss om massa skitnödiga grejer om typ piccaso och allt vad de heter.. Det kommer iallfall vara skittråkigt och kommer ta skitlång tid.

Nu ska jag lära mig lite om hållbar utveckling, så vi hörs en annan gång:)

Särnan ♥

ps. Idag är det vår igen!! så njuut nu människo och använd solglasögonen!ds

Kommentarer
Postat av: sofia

jaaa, första 19 mars, vi borde seriöst fira! :D soooolen it here to stay! <3

2009-03-19 @ 09:05:23
URL: http://alotlikemee.blogg.se/
Postat av: <3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3

love yuuu

2009-03-19 @ 09:07:13

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0