<3

Idag har varit en skön dag:) Gått typ någorlunda snabbt och det har varit kul typ! Efter skolan tränade inte jag o Fella utan kte hem till henne en stund o kollade på The Tyra Banks Show:) sen hyrde vi en film och drog hem till mig. Fella har inte vart här på typ fem hundra år så det är roligt att hon är här nu:) och det är ju typ första ggn som jag får ha en kompis här över natten! Och så fick hon ju träffa mina ADHD-syskon och min pappa:)
Så nu sitter vi här o kolar på Patrik 1,5! :) så söt film!
Rekomenderar starkt!

Imorgon drar jag till mamma ngn gång på kvällen, har fortfarande inga planer, och på söndagen väntar yoga o bio med Rebecka:) kul:D

nu ska ja gitta (;D)
Särnan

Kommentarer
Postat av: rebecca!

twilight ! (:

2009-03-07 @ 14:00:37
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0