And I'm (allmost) in the gang!!

Hej alla!
Nu är jag hemma från Anastasias (fina!) lägenhet:) det är skönt att komma hem tidigt dagen efter så att man får lite tid hemma, annars rinner vägen bara iväg.. 
Gårdagen var iallfall väldigt lyckad! Det var många olika människor men alla hade kontakt på ett eller annat sätt:) 
Det blev mycket dans och så vidare, helt enkelt lyckat! Och många bilder blev det! Min kamera försvann under kvällens gång och när jag fick tillbaka den var den fullproppad av bilder på massa människor jag inte kan namnet på:D 
Runt halv två stängdes musiken av och hälften var tvungna att gå. resten drog klockan fyra. Jag, Sofia och David roade oss sedan i köket en timme medan Stasia städade som en galnen.. Men vi hade iallafall kul:) 
Vi (jag) kom på att David's röst är läskigt lik han killen som pratar slutet av Eva & Adam avsnitten! Nivet, han som säger typ;
- Och hur ska det gå när Eva ser Adam krama malin? Kolla på nästa avsnitt så får reda på mer. Lova!
Det är så sjuukt likt! Världens party-trick!
Jag och Sofia gick iallfall och la oss vid fem i Stasias sovrum medans hon och David städade lite till i köket, det lät sådär mysigt som det gjorde när man var liten och mamma o pappa höll på i lägenheten/huset när man hade gått och lagt sig och mumlade sådär lågt. 
Rebecca somnade i soffan med hennes prins-charming och vi alla sov så sött fram till klockan åtta, så Stasia började röja som en j*vla galning i lägenheten.. Men vadå? Tre timmar, det är en rimlig sovtid.. 
  Så nu sitter jag här hemma och pustar ut efter en låång resa hem och tycker lite synd om mig själv för att jag tappad rösten och är skitsnorig... 
   På tisdag har jag prov i terrorism så jag ska plugga idag, OCH lägga ut bilder! ;) 

Vi hörs snart igen,
Särnan

ps. vaf*an?!?! hur kunde opera-tjejen vinna?! hon kommer skämma ut Sverige!!! Nu kommer vi få kvala in nästa år.. .ds

Kommentarer
Postat av: R

haha, prins charming.

ser fram emot bilderna! <3

2009-03-15 @ 11:04:20
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: Emma

WIHOO!! ooh, jame! batterit tog ju slut så så jag har inte sett nårga;)

2009-03-15 @ 11:20:44
Postat av: anastasia

hahahha du visste inte att jag var en sån städgalning va :D;D My passion med andra ord!

Ut me bilderna på fb och tack för att du plockade undan i mitt rum <3

2009-03-15 @ 11:47:45
Postat av: sofia

I can't wait on the freaking pictures! ;D myys vi hade <3

2009-03-15 @ 12:53:22
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0