Bilderna

Jag sitter nu o försöker lägga upp bilder, med det går inte! blogg.se är inte det bästa alltså... Så ni får nöja er för nuet, ni som inte har fb-som btw jag inte fattar ngt överhuvudaget av längre- med att bara njuta av mina texter och tolkningar av omgivningen runt om mig...... 
Anyway...
Jag har typ suttit framför datan heela dagen, jag har faktiskt pluggat! Fast det hjälpte inget, och nu så börjar jag bli trött av att bara sitta still... Men jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag skulle kunna börja rens mitt skrivbord som ska flyttas in till kontoret ´, men jag kommer inte hinna klart och då kommer det bara ligga massa skräp i hela mitt rum och det är så jobbigt.
Dagens i-landsproblem.
På ettan just nu går ett program som heter Rostad eller nåt, vilket går ut på att flera kända komiker och skådespelare typ mobbar varandra. Grovt. det var någon gång typ att Felix Herngren skulle rosta Helena Berström eller nån och då var en av hans ''skämt''
- Vi är ju båda i samma ålder du och jag, men ändå ser ju minst tio år yngre ut. Tänk vad lite botox och ätstörningar kan göra!
Det är nästan lite väl grovt för min smak, men alla skömt är inte heller så grova som den ovan nämnda.
   Ikväll är det dags för Wipeout igen, och idag ska bland annat Tobbe-trollkarl vara med:D honom gillar vi!;)
Jag ska definitiv bänka mig framför det, precis som förra söndagen och jag tvivlar inte på att jag kommer bli besviken;D
   Nu ska jag hitta på ngt annat en stund, så ni loser som kollar in på min blogg fyra gånger eller mer per dag får hitta på ngt annat så länge. (vad sägs om att skaffa sig live vänner och ett liv?!)
Nämen seriöst nu, ni får klara er ett tag och så får vi se om nästa bloggning blir senare ikväll eller imorogn..    ooooj, vad jag kommer vara trött imorogn kom jag på nu! Hej jag har sovit två timmar inatt och jag vill lära mig nya saker!:D

Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0