Dagens i-landsproblem

Förlåt för dålig uppdatering idag, men de har vsrit fullt upp.
    ok, dagens i-lands problem måste ju ändå vara sv-problemet är i bloggvärlden:S! Asså när man ska svara på någons kommentar, ska man skriva åp den andres blogg då; sv: blablabla. eller ska man själv skriva en egen kommentar til sitt eget inlägg? Det första tycker jag låter mest rimligt. Det är ju inte ofta man går tilbaka till inlägget man kommenterade på igår för att kolla svaret lixom.. jag tycker att det smartaste är att skriva sv: på den andras blogg. då ser man ju myckt lättare svaret lixom. nu gäller det bara att få alla andra bloggare med på den här regeln...
    Idag var det riktig happining på KSG ska jag säga.. Det var typ franska dagen idag eller nått så det var storbesök på folkuniversitetet av både franska skolan och andra franska människor från olika hll i världen. det serverades på gratis mat och godis. och vin... Mina vänner och jag tänkte, att vem skulle bli full i skolan lixom? man kan ju hejda sig. Men tydligen inte... Det var drygt tio-15 som sprang runt i korridorerna efteråt och hade ett par promille i blodet.. hahahah!
    Ja, herre min skapare... Nä, nu ska vi inte bli religiösa på något sätt. men det är ju riktigt komiskt..!
Nu ska jag gosa med min lillebror. han är en riktigt skitunge, men just nu har en bra timme, så det gäller att utnyttja tiden!

P E A C E

Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0