dam-dam-daaaaaah!

Godkväll,
När jag satt och väntade på bussen runt klockan 19.40 tidigare ikväll så går det en tjej på andra sidan gatan. Hon ser helt normal ut och allt sånt. Bakom henne kommer det en bil körande och då vänder hon sig om och jag tummen upp. (*lifta*) Bilen saktade in och hon hoppar in och säger.
Vilken tur man hade ikväll då!
Och sedan fortsätter bilen framåt. Bur ofta händer det att någon liftar?! jag visste inte ens att stockholmare var så pass snälla att de plockade upp främande människor på sena kvällen? :O
Efter några minuter kommer bussen, jag hoppar på och någon station hoppar jag av igen för att byta buss till en som går till bussen. Dock måste min första buss kommit förset för jag fick vänta 10 min en kvart på nästa buss:/ iallafall. När jag väl sitter på bussen och har åkt ett ganska bra tag, så kliver ingen mindre än Kenza på bussen!:O Hon snackade med någon på mobilen och gick förbi mig utan att lägga märke till mig:'( jamenar, min blogg är ju skitstor! borde hon inte känna igen mig?D: (;P) 
Det va kul iallfall! och nu vet jag var hon bor (hihi) inte för att jag kommer gör angt med det men det är ju kul o veta, för eftersom hon har sagt att hon bor i nacka o så så blir man ju lite nyfiken när man själv bor där lixom;) 

Nu har jag kommit hem och hann precis se att Sarah Dawn-Finer, Sofia och Caroline af Ugglas gick vidare till finalen i globen. Det var ju kul för dem, men jag är främst glad att Amy Diamond inte gick vidare! hon är en skam för alla 92or!:@ 

Nu ska jag kolla på någon crap-film, Employe (?) of the moth, med mamma. Hörs LEETHA'
Särnan 

Kommentarer
Postat av: R

tufft! x)

2009-03-08 @ 14:11:18
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0