efter en kilometer av vattentrampande.

Nu är jag o Felicia hemma efter en lång? skoldag med simning och filmtittande. Simningen gick bra, men Man! den är jobbigt att simma! När vi simmat (lite mindre än) en kilometer lekte vi lite men sedan badade vi bubbelpool:D
    I skolan kollade vi på den där filmen, Goy's don't cry, som va skittråkig.. men ok.
Så nu sitter jag här i soffan med Felicia och kollar på vänner:) Vi har ätit en riktig höjdarmiddag! Vi gjorde en sallad med falukorv och pannkaks-våfflor! MUMS!
  Nu ska jag ta bort datorn från fejjan och så hörs vi imorogn:) Bilder kommer då, dock glömde jag att fota på Eriksdalsbadet..
Byebye!:)

Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0