forever broken

jag har nu tittat på Gray's Anatomy, skrivit mitt enegleska tal och pluggat Naturkunskap. mot alla odds.
trots min produktivitet känns det inte bra. det förstördes. igen.
Jag vet inte om jag klarar förhöret imorgon, me n helt ärligt så bryr jag mig inte just nu. jag vill bara få det överstökat. få allt övestökat.
Efter skolan imorogn ska jag förmodligen kolla min syn, ser inte ett skit längre. sen ska jag hem, duscha ochsedan in till stan igen för att äta midag med några och sedan gå på förhandsvisningen av Dumpa Honom. Något som för en månad sedan skulle fått mig tro att alla bekymmer var borta. men inte nu.
men det blir säkert kul. då.
Nu ska jag sova, smälta all information om energi och alla annan skit.
Godnatt
Särnan

Kommentarer
Postat av: rebecca

:(

prata? <3

2009-03-11 @ 22:35:00
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0