fortsätt simma, fortsätt.....

japp, nu bär det av till Eriksdalsbadet.. Jag har bikinin på, eller ja har överdelen på, så man snabbt kan hoppa i polen och njuuta av friheten i vattnet! (...) Vi ska iallafall vara där klockan nio, så min buss går inte förän om 25 minuter. Jag har gott om tid på mig:) 
     Jag får se om jag hinner skriva ngt innan jag åker hem, jag ska ju kolla på den där filmen o sen måste jag råå plugga:( Men ikväll ska jag försöka lägga in lite bilder från alla snyggingar i S1B:) i bara bikini ;D de ni!
     VI hörs lite senare idag! 
Jag lägger in en dagens outfit oxå:D



stor/mysig tröja - Myrorna
Strumpbyxor - H&M
(bikini, leopard) - H&M)
Jag är inte gravid! ;D min hand bara ligger där;P haha




såhär taggad är jag just nu...

P E A C E
Särnan

Kommentarer
Postat av: R

det blidde inga bilder ;(

2009-03-24 @ 16:55:55
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0