fyra apelsiner och en lövbiff

min tisdag var bra. lite jobbig här och där men annars bra:) sista lektionen hade vi engelskaprov som gick bra tror jag. Jag tror mest att det gick ut på att man skulle kunna skriva en flytande och sammanhängande text på engelska. så jag hoppas på bra betyg. just nu är det typ bara spanska jag får MVG i... sen är det bara massa VG och VG-.... lagom var namnet. 
Jag han inte lägga in bilderna igår och jag ska försöka hinna det idag, men jag är inne på mammas dator nu och den har inte mitt program för kameran, så antingen blir det bilder ikväll eller i imorgon. 
Just nu sitter jag här o kollar på repriser av Grey's Anatomy. Är det inte hur bra som helst att dom har börjat sända dom på eftermiddagarna? :)

Ikväll kommer mamma hem sent så jag ska snart laga någon fomr av middag, just nu lutar det mot sallad med lövbiff och världens godaste dressing från Schweiz. Det är seriöst den bästa dressingen! säkert massa fett och kemikalier men vafan, ska man njuta så ska man! 

Imorgon väntar en vanlig dag i skolan och sedan middag med Farmor som vanligt. Jag pratade med henne tidigare idag, och hon lät riktigt pigg. skönt! hon har haft en liten svacka nu ett tag så det är skönt att hon mår lite bättre:) 

Nu ska jag gå här ifrån och jag vet inte, göra något annat.
Särnan

Kommentarer
Postat av: sofia

Greys, greys, greys! <3<3 ååh, gullefarmor! (och klaga inte på dina betyg, det beryder att du klagar på mina...!;))

2009-03-03 @ 22:17:22
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0