Hej jag är fördomsfull!

tjabba, jag har inte kunnat blogga idag för internet i skolan har laggat o mitt internet här hemma e paj, så jag har väntat på mammas internet... :/ 
  Middagen hemma hos Eric & David igår var trevlig, har jag nämnt den?, men jag var antagligen inte det roligaste sällskapet... Magont, huvudvärk och herpes är verkligen den perfekta kombinationen... Och det sitter kvar än idag:(
  När jag o mamma var påväg till E & D igår så såg mamma en man med långt cendré-färgat hår och utbriser;
- ''DET ÄR E-TYPE!!'' 
Här är man fördomsfull så det står härliga till!! xD
  Idag har vi varit på etnografiska museet och kollade på någon EXTREMT tråkig utställning om indianer... asså seriöst, så tråkigt har jag inte haft på länge... 
  När vi äntligen blivit frisläppta från fängelset som tidernas sämsta guide höll oss låsta i, sprang jag, Felicia, Rebecca o Sofia till närmaste buss-station o åkte iväg till Fridhemsplan för att gymma en stund. Sofia dumpade oss tre meter ifrån ingången till Friskis för att träffa en kompis, så då var det bara tre. 
   Vi gymmade i nån timme eller två och sedan begav vi oss hem. 
Jag har vart lite duktig o pluggat en snutt, annars har jag bara legat däckad i sängen. Jag är helt sjukt slut! blä! Vill bara lägga mig ner o sova tills en prins kommer och väcker mig med en kyss... 
  Nu sitter jag och kolla på ''finalen'' av Den rätte för Rosing. det är ju bara föör pinsamt! usch.. men ändå kan man inte sluta titta? :S 
  Nä, nu får det räcka med information för idag, och förhoppningsvis funkar internet i skolan imorgon så jag kan blogga lite då:) 
  Vi hörs imorgon! 
xxx
  Särnan

ps. Glöm inte DH ikväll! ds. 

Kommentarer
Postat av: sofia

ingen dunmping här inte, jag var med er mentalt ska du veta lille flicka!

2009-04-01 @ 13:37:51
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0