Hemma efter vissa omständigheter..

hej alla:) (eller typ hej alla nio som läser min blogg;)) 
nu är jag iallfall hemma igen efter min resa till de Schweiziska alperna:) men det var inte en helt underbar flygresa ska jag säga er.. När vi kom på planet och gick bak till våra platser, ja, vi satt allra längst bak.., hörde vi på vägen dit någon som skriker;
- HEELP, HEELP, HEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma frågar då en av flygvärdinnorna, som förövrigt ser helt oberörd ut, vad som händer och hon berättar då att det är en man som ska föras ut ur Schweiz och in i Sverige. 
great.
när vi kommer till våra platser så sitter han precis bredvid oss. visserligen med varsin vakt på vardera sida, men ändå. Han skriker och skriker och gråter och gråter. 
- HELP, HELP!! I DON'T WAN'T TO GO! PLEASE HELP ME!! CAPTAAAAIIIN!!! I DON'T WANNA GO! LET ME GO HOME! THEY WILL SEND ME BACK TO IRAK!!!
efter cirkus en kvart eller så är dom tvungna att föra av honom från planet. Extremt förudmjukade för honom och ganska läskigt för oss andra. det sjukaste var att den ena vakten, tjejen, så till honom så fort han började skrika;
- shut up! you need to shut up!! den stackars mannen var ju helt panikslagen, det är ju inte direkt rocket-sience att man ska prata lite lugnt och sansat med en sådan person? 
jaja.... resten av flygresan var bra, och jag sov hela vägen. 

När vi kommit in till stan släppte mamma av mig vid fridhemsplan och så åkte jag in till Hötorget för att hämta ut min mobil som var klar från servicen. den fungerar som vanligt nu:) klovkan  var fortfarande inte så mycket så jag tog en runda på stan. På H&M köpte jag min efterlängtade leopard-bikini och ett par fina vår örhängen. och även en ny mascara. Lorea´l Beauty Tubes. den är sjukt bra! 
På Ur&Penn köpte jag ett par pilot glasögon för 25 spänn. grymt bra! 
Sen gick jag förbi Guldfynd också, för jag lyckades tappa min Friendship-ring i backen nu i veckan, så jag köpte en ny:) 

Nu måste jag verkligen skriva klart min saga. den blir aaaalldeless för lång!! den skulle vara typ 4-5 sidor. jag är på min 8:de sida nu och är långt ifrån klar... 
aja, what the heck.

Vi hörs senare:)
Särnan

ps. jag lägger in bilder på mina köp och lite alp-bilder lite senare ikväll:) ds

Kommentarer
Postat av: R

That's what i call a shituation!

2009-03-02 @ 16:07:52
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0