I was born by the river (...)

Nu är jag hemma efter en vanlig dag i mitt liv. Vissa mindre vanliga, men alltmer återkommande, saker kom till ytan men annrs baara vanligt. 
Efter skolan gick jag, Anastasia och Sofia till SF Sergel och hämtade biljetter till Förhandsvisningen av He's just not that in to you (eller Dumpa Honom som den heter på svenska) Man fick två biljetter per tidning. Helt gratis! det är ju nästan som om det är ngt konstigt med hela upplägget, som om ngt kommer vara väldigt fel. Typ att vi kommer fram till förhandsvisningen och det är i temat: All Nude... 
   Menmen, jag ser fram emot torsdag, som närmar sig med stora kliv. 
Jag har faktiskt börjat skriva lite på mitt tall till Engelskan på Torsdag. men inte läst igenom några NK dokument. ska göra det en kortis ikväll om jag hinner annars gör jag det imorgon. då har vi ju NK oxå. 
    Helgen närmar sig sakta men säkert och än så länge ser det bra ut! Jag har planer till Lördag och jag tror att den händelsen räcker bra till hela helgen:) 
   Asså jag går runt och sjunger på A Change is gonna come med Tityp. en riktig dänga den där! ;)
   Imorgn ska jag till farmor på middag och sedan är det plugg som gäller. kulkul...

Ha det så bra tills vi hörs nästa gång!
Särnan


ps. efter att jag hade sett I Taket Lyser Stjärnorna så skrev jag till Samuel Haus ( Tzatziki ) att jag tyckte han var skit duktig i filmen, och när jag gick in nu ikväll så hade han svarat : Tack Emma skti snällt sagt! :D (hihi) .ds

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag är en fattig man, skänk en gratisbiobiljett i min hand? (8) hihi<333

2009-03-10 @ 20:42:34
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0