Internationella kvinnodagen. blablabla

tjabba tjena alla coola;)
Ja, så idag är det internationella kvinnodagen. 8e mars 2009. Asså helt seriöst. Vad är det för jävla dag?! Varför skulle kvinnorna behöva en ''egen'' dag när vi hyllas för vi typ existerar eller för att jämställdheten ska bli bättre. men hallå? hur ska jämställdhetet kunna bli heelt jämn om kvinnorna har en dag när det handlar bara om dem?! Och vem har sagt att vi behöver en dag ens? OCH om vi kvinnor har en dag om året som är ''vår'', betyder det att resten är männens? Eller varför har inte dom en egen dag? 
Det är som om någon man tänkte till o ba:
A men nu är kvinnorna lite missnöjda och tycker inte att dom uppskattas så mycket, så vi gör an dag när det handlar bara om dom. då blir dom nöjda.
Komigen!
Usch, jag är väldigt emot! Och det kommer jag vara tills den försvinner eller till männen också får en egen dag. 
det är sjukt! eller vad tycker ni? 
För övrigt så ska jag som sagt på Twilight med R idag:) Det ska bli mycket roligt!:D Jag ska nu hoppa in i duschen och göra mig iordning för bion börjar 15.10 och är ända borta i heron city:S 
Vi hörs senare!
Särnan


ps. Pappa har hittat min blogg. Så om du läser det här pappa. DON'T! ds

Kommentarer
Postat av: R

biiiiiio! :D

2009-03-08 @ 14:12:34
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0