It's time

Hej,
Hur är det med er? Med mig är det ok. har lyckats bli sjuk dagen till ära. mamma har ju legat hemma i influensan i veckan så jag vet inte om de är det som är på g.. men det kommer inte kunna förstöra min kväll!
Klockan sex ska jag vara iväg så nu ska jag hinna plugga en snutt och sedan göra mig iordning. jag ska verkligen försöka lägga in bilderna från i torsdags och så men jag kommer alsdirg till saken! men jag ska försöka!
Gårdagen var ok.. På Teckning måleri  hade vi kroki och vi målade av en naken gammal gubbe i sextiårs åldern.. mums
nämen det va riktigt äckligt!
blä!
 
Just nu sitter jag o kollar på de sista avsnitten på säsong fyra av The Hills! så sorgligt att det snart tar slut.. hoppas att det kommer en femte säsong!
När det är klart ska jag hoppa in i duschen och så.. hoppas att kvällen blir lyckad!

Nu ska jag dra homies;P
Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0