Kavajjen dagen

Idag är det kavajdag!:D jag och R hr fattat trenden att det är markerade axlar som gäller i vår, så utan att höra av oss till varandra klädda vi oss idag i kavaj med uppkavlade ärmar, jeans och högklackade skor! Vi är riktiga fashionistas hon och jag;D

Dag har förövrigt varit lung, lite märklig typ, men annars bra:) nu sitter vi och ''kollar'' på film. eller vi har suttit och väntat i 50 minuter på att IT-killen ska fixa så att vi kan kolla på The Rode To Guantanamo. NU år han klar.
''det är bättre med tio minuter än inget alls dårå..'' för att citera min lärare.

När skolan är klar ska jag gå till Sergel och hämta ut biljett(er?) till förhandsvisningen av He's just not that in to you. Om man har VeckoRevyn så får man biljetter:) jag ska gå med Anastasia, Carro och Lisa som det ser ut som nu:)
   Efter det bär det av till Ari, som jag ska spendera eftermiddagen hos. Fram till typ 5 för sedan ska jag tillbaka till skolan för utvecklingssamtal... bläblä.

Det gick rätt bra att berätta min saga idag. det tog tjugo minuter och jag tog bort en helt del, annars hade vi suttit där hela dagen.. men det det gick helt om iallafall.
  Nu är det bara NK-förhör och engelska tal om tonårskärlek kvar...
Men det klarar jag, bara jag inte skjuter upp allt som jag typ gjort hittils den här terminen..
When procastination, you often get in to a shituation...

Sofia say's Shalam
Jag säger bara hejdå;)
Särnan


Kommentarer
Postat av: fashionista

haha gullig bild xo <3

2009-03-10 @ 17:08:19
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: sofia

MIN HAND ÄR MED! :O jag är nu mer berömd!!!! :D SHALAM!

2009-03-10 @ 20:41:09
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0