Konstigt bara...

Hej,
Jag sitter nu på mammas kontor på Kungsholmstorg och ''pluggar''. Jag har precis tränat en timme med Felicia och innan det var det en vanlig skoldag. en väldigt kort sådan, men jag var på dåligt humör.. 
   Jag är på jättekonstigt humör just nu.. Igår när jag låg och skulle somna, vid halv tolv, så började jag tänka på typ om mamma skulle dö. Vad skulle jag göra? Skulle jag bo hos pappa eller skulle jag bo kvar i mammas hus? Vem skulle jag ringa först om jag såg henne ligga där? Polisen eller pappa? Jag kom fram till att det var bäst om jag ringde polisen först, så att om det skulle gå att rädda henne så fanns det i alla fall en chans.. 
  Sedan började jag tänka på den senaste kulle kattungar som vi hade. Alla dog inom loppet av 1-4 dagar, pga en inflamation som Timjan hade i livmordern, äggledarna o all annan skit. Då helt plötsligt börjar jag gråta. Två tårar, o sen slutar det. eeeeeh, va? 
  Jag blev typ helt förvånad av den plötsliga berg-och-dal-banan av könslor att jag somnade inom loppet av några sekunder... 
  Jag mår helt enkelt lite konstigt just nu.. Jag är inte jätteglad, inte jätteledsen. och jag vet inte vad det beror på. Eller jo, jag har en orsak men jag tror inte att det är det som ligger till grund till allt.  
  Men det kan ju vara så ibland. Att man går runt och bär saker inom sig och inte låter det komma ut. Då när de väl kommer fram kan de ha större påverkan än vad trodde var möjligt.. 
  Aja, jag behövde bara lätta på trycket lite:)  
Nu ska jag kolla lite på min Teckning måleri uppgift och kanske lägga till ett ord eller två på läslogg 2.
  xxx
Särnan

Kommentarer
Postat av: R

Been there, felt that. Mina öron är tillgängliga 24/7, bara så du vet. <3

2009-03-30 @ 17:27:18
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: E

You don't know how lovely you are<3

2009-03-31 @ 20:16:01
URL: http://misslidingo.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0