läsloggar och CSI

tja,
Nu har jag ätit middag och opluggat klart:) jag har inte gjort läslogg 2 än, men ettan är klar nu. skönt!
  I morgon intar S1B Eriksdalsbadet.. jag ser inte ådär hemskt mycket fram till det, men det är ju skönt med träning? Jag sa iallfall ha min fina leopard-bikini:) kanske lite ''uppklätt'' för simning med klassen, men jag har ingen annan just nu.. ;P Jag vet inte riktigt hur kul det kommer bli att hoppa i poolen, alldeles vinterblek och så, men det är väl vad man får bjuda på lixom.. 
   Resten av morgondagen är rätt chill. Vi ska kolla på film den andra tiden på dagen och sedan ska jag nog stanna kvar en stund på kunskapssatsningen och göra en skitjobbg uppgift i internationell ekonomi.. vi fick lixom 4 stoora uppgifter att lösa på två dagar. Vi var ju tvungna att bli klara med den här uppgiften snabbt, för ''hoppsan, det kom ett påsklov mitt i allt!:O''. seriöst, som om vår lärare inte kunnat kolla lite på hur vår termin såg ut innan hon gav oss den här uppgiften.. blä.
   I morgon ska Felicia sova hos mig, och vi ska äta pankakor:D det ska bli goott!! 
Nu ska jag hoppa in i duschen:) vi hörs imorgon!

Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0