Lördag!

tjabba tjena, idag är en härlig dag kan jag känna på mig! Den påbörjades av en härlig natt med skööna drömmar! Ibland kan drömmar göraså mycket! Den här kändes som om den höll på hela natten! När jag vaknade på morgonen kunde jag fortsätta drömma även fast jag inte sov! underbart!
Det var en riktigt feel-good dröm!♥
   Det är helt ok vårväder och jag ska snart åka in till stan för att träffa min Felicia:) vi ska bara va och njuta av varandras umgänge! Efter det ska jag åka hem till Rebecca och vi ska ha mega tjejkväll och prata om underbara saker:) för henne ska jag berätta om min dröm! 
  Nu är det dags att göra sig i ordning och packa ihop sig för dagens äventyr:)
Peace out,
Särnan

Kommentarer
Postat av: R

hardcore-mys!

2009-03-22 @ 14:40:37
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0