middag och förhandsvisning

Hej, hur har er dag varit? min har varit ok. Började med ett inte allt för svårt NO prov som följdes av mitt engelskatal som gick bra. sedan var det lasange, violket var gottgott:) och sedan var dagen slut. skönt!
  Jag åkte då till Lidingö Centrum och träffade upp mamma på synsam för synundersökning. de var typ ngt konstigt som jag inte förstod var der var med mina ögon så jag kommer skaffa glasögon som jag ska ha på mig när jag pluggar o sitter vid datan o så. jag vill ha ett par riktigt snygga. men det är svårt att hitta ett par bågar ska jag erätta för härskapet! antingen är dom för breda eller så är dom för smala. eller så är dom för mörka eller för ljusa. men jag kommer ointe förlora hoppet om att någonstans där ute så finns mina glasögon!
  Nu sitter i soffan här hemma med Timjan bredvid mig och kollar på The Hills, bra som alltid, och snart ska jag ta ett bad så  jag blir ren och fräch till kvällens middag och förhandsvisning! Jag tänkte lägga upp en billd på min lilla out-fit nu, live bilder kommer sedan;)


jag kommer ha den här tröjan:)
(u-ringad i ryggen)
och sedan den här kjolen (som inte vill visa sig på bloggen...)

Avisstja!
jag köpte flytande eye-liner från H&M idag!:) jag har inte haft det innan och jag prövade när jag kom hem, och det blev riktigt fint=)
jag ta lite kort när jag har gjort iordning mig och sådant så ska ni få se hur det blev;)
Nu ska jag hoppa i badet, vi hörs!
Särnan


Kommentarer
Postat av: R

vakkra svänska flikka

2009-03-13 @ 10:49:26
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0