När man är sjuk åker Whiskey-tröjan på

Idag är jag sjuk, eller ok, jag var sjuk igår också men det är ju typ inte förän man inte går till skolan som man är sjuk ¨på riktigt lixom.
Men jag är sjuk helt enkelt.
Jag vaknade imorse av att de var väldigt ´ljust o mitt rum och jag kollar på klockan som visade en timme och 25 minuter försent. 09,15.. Jag mådde sådär och bestämde mig för att det inte var värt att gå till ksolan för en lektion spanska. så jag gick upp o läste klart det andra stycket av lasermannen.
Jag har fortfarande minimal röst kvar, min hals kliar fortfarande som in i bomben och min näsa rinner. Förskylning måste ju vara den värsta av alldagliga sjukdomar. som man egentligen inte kan bota lixom..
Idag ska jag plugga terrorism.. Jag ska lära mig om tre olika terrorgrupper och kunna allt om dom utantill. inte ens dom som är med i terrorgruperna måste veta så mycket...
jaja,  nu ska jag kolla lite på glasögon sedan är det plugg som gäller..
C ya,
Särnan

Kommentarer
Postat av: R

krya! <3

2009-03-16 @ 17:04:57
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0