nej?

Idag är jag duktig flikka och gick upp 09.15! Jag tror nog inte jag ha gått upp så tidigt frivilligt sen jag va typ 10.. ;) 
  Let's Dance igår var ju i alla fall en katastrof.. Laila fick omdömmet ; ''Det kan inte bli bättre än såhär!'' av domarna och Magnus fick; ''Bra att du använde dig av det du lärt dig under säsongen.''. Och ändå går svenska folket på deras fåniga show-dans och så vann dom?! Usch.
   (Jag tror jag är lite för insatt?:S) 
Idag ska jag plugga läsloggar och naturknskap tror jag... Sedan ska jag göra i ordning här hemma inför den stundande middagen med flickorna:) Vi ska äta gott och ''fira'' earth hour! Mellan 20.30 och 21.30 ska man ju släcka alla lampor och så vi ska släcka ner hela huset, tända massa ljus och en brasa och mysa till det ordentligt:) ♥
   Nu ska jag titta lite på Se and the City och kirra lite mat, som jesus skulle uttryckt det.. ;) 

P E A C E
   Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0