Nordiska Museet. eller nej, vänta... Morderna var det kanske:S

Vilken härlig dag hörni!:D fast shiit! va kallt de va! De va lixom inte enfin vårdag utan mer en riktigt vacker, isigt kall vinterdag. utan snö:S  MEn det var ju stårlande sol, som skulle, om de e inte blåst, värmt ordenligt! Jag satsade på solglasögon idag, har ni vågat rota fram än?
   Vi skulle ju som sagt till ett museum  idag för att göra något med estetisk verksamhet. Så efter mentorstiden tog jag, Karin o Johanna tunnelbanan till Sergelstorg och sedan 47 mot Djurgården. Vi skulle till Moderna museet och Karin, och kanske någon annan..,a ansåg att 47 var vägen dit. Vi satt där, men när vi väl var över djurgårdsbron märkte vi att de museum vi nu såg framför oss inte riktigt va de rätta.. Vi hade åkt åt helsike fel och var nu tvungna att ta bussen tillbaka till nybroplan och sedan gå till morderna museet som låg på ön bakom djurgården lixom.. När va kom fram var klockan kvart i två, och vi var en kvart sena. vi mötte olof, vår lärare, som sa att de hade erfarenhet av sena elever, och att visningen egentligen inte började förän två. Pfjhu! 
   Nu sitter jag hemma i mitt rum o halvsover i soffan o kollar på the Hills (a) Men jag måste dra nu!
Vi hörs sen!:D
Särnan♥


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0