Över nu

nu är jag hemma igen efter en kort visit i skolan och verkligheten. Provet vet jag inte hur det gick på. svårt va de iallfall.
   Det är fint väder ute iallfall och det var skönt att göra något istället för att sitta hemma i soffan och glo in i väggen. ;)
Snart kan börja använda solglasögon:D tjoho! nu är våren påväg hörni!!
    Mitt tillstånd phsykiskt är lite sämre än vad jag själv tror.. Asså, för när ja en hemma så känns det som om jag skolkar, att jag lixom inte är sjuk nog. men nu när jag va i skolan så ville jag typ bara sova. orkade typ nite sitta upp i stolen. Jag är nog inte lite frisk som jag tror. få se hur det blir med skola i morgon.
    Nu när jag ändå är igång här hemma tänkte jag skriva klart läslogg 1 och börja på läslogg 2. så jag inte ligger så mycket bakom när jag är tillbaka i skolan. det är så stressande!
Jaa, hörni.. Vi hörs lite senare:)
    Jag avslutar med en bild på mina TV:D

Söt gubbe fick va me oxå;P

Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0