roliga kändisar och sköna rytmer:)

Tja! Förlåt att jag inte bloggade igår och la in bilder, men mitt mobila bredband till datan e sönder o jag kan inte lägga in bilder på den här datan.. :( Men mitt heliga köp var i alla fall ett par låga, vita converse! :D Så fiina! Emma=nöjd!
    Idag har varit en bra dag:) Den började med vackert väder, dock blev jag utelåst från skolan och fick stå o frysa i 20 minuter... Men sedan var det ganska chill lektioner som avslutades med näst sista teckning måleri! Vi fick slut uppgiften som löd;
   '' Jag ser mig själv i spegeln. Vad ser jag?''
eeeeehm, ok. Jag tolkade den uppgiften på ett sådant abstrakt och konstigt sätt som möjligt, för det är tydligen det som betygssätts?:S, så jag började lite lätt med att måla tre bilder. Varje Bild innehöll en lija i en vass osm för varje bild slog ut mer och mer. Den började som typ en knopp och slutade som en utslagen vacker calla lilja:) Den ska symbolisera ngt så djupt att jag inte ens kan förklara det. Jag kan bara se MVG't framför mig;P
   Efter skolan tog jag mig en latte-to-go på Wayne's och när jag kom ut i ovädret går Thomas di Leva och nån okänd-o lika konstig- tjej, förbi mig! :O cooling. Han hade på sig en lila långklännig..
  Jag måste vara lite wannabe idag och, precis som rebecca, lägga ut dagens(årets?!) låt! 
Shaka it med Metro Station. Den är så braa! Och han punk-killen är så sööt! jag är kär!
  



Var så goda och njuut! 

Nu ska jag kolla på Let's Dance ;)
Bye bye my babies!
Särnan

Kommentarer
Postat av: R

hector look-a-like haha (;

2009-03-28 @ 00:31:16
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: E

R: men han är ju så fiin:(

2009-03-28 @ 09:37:51

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0