sista dagen på veckan som gått

nu är jag hemma från en härlig/mysig kväll med Rebecca:) vi åt middag med hennes pappa, farmor och hennes farmors nya man:) the girlfriend got to meet the family ;) haha!
Sen kollade vi på Robinson, som jag inte fattade sådär jättemycket av men det gör inget för det är så mysigt att kolla på robinson:), sen kollade vi lite på Jag vet vad du gjorde förra Lördagen, som var över förväntan! Det va rätt kul faktiskt:) Sedan gjorde vi en riktigt god smoothie med massa nyttigheter och sådant, och sedan väntade american pie 2 ;)
Det ar helt enkelt en skön kväll med en skön tjej :) Jag glämde ta kort med allt ligger kagrat i min hjärna:)
   Men nu sitter jag här och ahr precis käkat lite, snart väntar plugget :( måste verkligen göra klart läsloggarna nu...
Vi hörs lite senare idag, typ. :)

P E A C E
Särnan

Kommentarer
Postat av: R

min flickvän :D <3

2009-03-23 @ 17:35:07
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0