Skolan och sånt

Nu har ännu en skolvecka börjat.... det känns ganska jättesegt:/ Jag försov mig rejält imorse. klockan skulle ringt, och ringde antagligen också men det hörde inte jag, klockan 07,45 men jag vaknade av att det var alldeless för ljust i mitt rum och klockan var 08,34. 08,45 skulle jag gå hemifrån...
men jag hann otroligt nog
, dock utan mascara eller frukost i magen men jag hann, och det är det som räknas:)
Annars har dagen varit som vanligt, med vanliga lektioner och vanliga raster. Nu har vi tio min rast från två timmar långa spanskan... slutar om en timme.
Efter skolan ska jag o R gå en snutt på stan och plugga lite, sedan bar det hem till min sjuka mamma. Hon ligger hemma och slemmar och hostar. jag måste ta hand om min lilla mor.
Nu börjar spanskan igen, huvudvärken återkommer
Särnan

Kommentarer
Postat av: rebecca

(8) på promenad, mmhm, genom stan (8)

2009-03-09 @ 14:09:28
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: sofia

(8)tjalallalallallallala tjallallallallallallalalalalala(8)

2009-03-09 @ 16:03:49
URL: http://alotlikemee.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0