Terrorism fick relativt lite mediautrymme på den tiden. Det berodde på att det Kalla Kriget och ett..............

Idag är det dagen då provet i terrorism äger rum.. Jag gick upp halt tio i morse och började plugga det sista. nu är jag klar och ska hoppa in i duschen, har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig..
Jag mår bättre idag. inte öika snuvig, rösten är nästan så gott som tillbaka (:(, det är roligt att vara hes) och jag är bara lite kliig i halsen. känns lite smått segt att vara mega förskyld i några dagar och sedan bli frisk igen. kan jag inte bara bli ordentligt sjuk istället?!
nä, nu m¨ste ja hoppa in i duschen annars hinner jag inte,
hörs senare!
Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0