The Road to Guantanamo

GOOOD MOOORNIING S1B!!
ok, kanske inte riktigt så god morgon, men det är inget fel med den iallafall:)
Jag har drömt skratt drömmar hela natte, och vaknade med skratt i halsen, som härligt nog sitter kvar:D

Nu på morgonen har vi tittat påå ngt mycket mer otrvligt än min morgon. Filmen The Road To Guantanamo. Det är en verklighetsbaserad berättelse om 4 män som åker till Pakistan för att hitta en fru till den ena. Allt slutar med att de anklagas för att vara ansvariga för bland annat 11 september, och de hamnar tillsut på Guantanamo. Hemsk film
  Från ett ämne till ett annat, så är jag sjuukt shoppningsugen! whyred har utförsäljning som börjar idag som jag hemskt gära vill gå på och jag har hittat massa fina varor på stan som jag ska lägga upp i ett inlägg nära dig! ;)

Nu är det lunch som kallar och min mage är öronbedåvande!!!
Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0