Utvärdering

Ok, time for lite utvärdering av gårdagens äventyr;
Middagen var vldigt lyckat och mysig:) dock kände jag mig en aaning för uppklädd för kungshallens restauranger, menmen;)
Rebecca var så vacker att hon höll på att få gratis kebab;P

Efter middagen bar det av till Park, och Dumpa honom!
När vi kom fram till biografen var det en ganska lång kö utanför. då fick vi lite hopp om att Se och Hör faktiskt skulle vara där!
Men icke sa Nicke... när man kom in genom ''portarna''  stod det typ 3 pers där som delade ut broschyrer så att man skulle få 5 nr av VR och ett armband för endast 98:, boken Dumpa Honom! som filmen baserats på och det nyaste nummret av VR, vilket var väldigt konstigt eftersom mist hälften av alla som var där redan hade läst tidiningen för att få kupongen till biljetterna.. menmen.
Det var helt enkelt inget happining där så vi gick in i biosalongen och satte oss. och väntade.
Filmen började tio minuter sent, ingen fara. och ja... de flesta av mina vänner där gillade filmen. ine jag. ja tyckte den va rätt tråkig och gansak meningslös faktiskt...
den resenserades i svenskan idag, och den som skrev den hade rätt lika åsikter som jag hade. läs den här.
Got to go!
Särnan

Kommentarer
Postat av: R

gratis kebab är god kebab ;) <3

2009-03-14 @ 10:40:10
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0