Vår!

Idag är det vår!! på riktigt!! (minus snön dårå..) nämen seriöst! det är strålane sol, ganska varmt och bara härligt! så jag slog på stort när det gäller dagens outfit:D Jag kör på ett vitt linne med lite tryck innanför mina rosa byxor och en ljusrosa kofta! :D
   Jag ska shoppa idag oxå! som jag har längtat! jag ska köpa jeans, linne och något heemligt! ;) Det hemliga har jag suktat efter länge och nu har jag äntligen pengar så jag kan köpa det! 
Jag visar vad det är ikväll;)
   Jag slutar klockan ett idag så jag har låång tid på mig att leta efter de perfekta shopping-varorna:) Tyvärr kommer KSG straffa mig för min penga-vårslöshet så jag slutar kavrt över fem imorgon.. :( Men det är näst sista lektionen i estetisk verksamhet så det är ju i alla fall lite skönt:)
   För er som bor på Lidingö kunde igår läsa om min mamma som var på sidan 16-17 i Lidingö Tidning. Det var ju coolt.
Nu ska jag ha engelska, men kika in ikväll så kommer det lite bilder:)

Särnan

Kommentarer
Postat av: R

jag vet det hemliga, och dom är underbara! :D

2009-03-27 @ 09:41:31
URL: http://rebeccalindroth.blogg.se/
Postat av: Anonym

R: ja veet! they are the shoes that put the wonder in wonderful;D

2009-03-27 @ 20:29:33

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0