världens onödigaste dag

Idag har jag en, EN!, lektion... det kom jag på p tunnelbanan idag.... great.
Jag har naturkunskap, osen är det engelska och då ska man hålla tal för några som ska hålla tal samma dag. och jag ska hålla tal nsta vecka, så ingen engelska för mig. sen är det lunch. efter lunchen är det mentor, som jag inte har, och efter mentorn är det estetiskverksamhet, som jag har imorgon.. Japp. min dag slutar om en halvtimme. produktivt.

Jag glömde berätta ganska viktiga saker igår när jag inte var på blogghumör..

1) Lauren Condrad, Från The Hills, ska sluta!! min nya favoritserie ska förlora sin huvudroll!! Hon verkar så himla snäll och trevlig! men hon ska iallfall sluta på The Hills och satsa på hennes kommande böcker, där hon skriver om en tjej som, precis som hon, flyttar till LA och är med i en reality-show. hon säger i en intervju att hon använder sig av egna erfarenheter och och att vissa av karaktärerna i böckerna är baserade på hennes egna vänner. Jag kommer definitivt läsa dom!

2) Igår kom Mats, vår biträdande rektor, och berättade om kursvalen inför tvåan och trean och om Brighton! Jag är typ ganska förvirrad när det gäller valen, men jag tror iallfall att jag har bestämt mig för att välja Historia B. då får jag 350 ist för 300 poäng att välja till trean. och då är jag gansk säker på att jag kommer 400 poäng i trean. det blir lixom en kurs mer . det klarar jag. En av kurserna jag tänker läsa är organisation och ledarskap. visst låter det kul? :D Då kan jag få lite hjälp av mamma(a)
Appropå Brighton så fick vi schema för hela veckan:) på lördagen ska vi vara heela dagen i LONDON! LONDON BABY!! Annars såhg det helt ok ut:) veröst med värdfamiljen:S man ska bo själv:O

Nu har jag slutat för dagen och klovkan är kvart i tio:D nu ska jag fika med Rebecca och äta god sallad på Kaffe med Mjölk! :)

Särnan

Kommentarer
Postat av: anastasia

BRIIGHTOOON!! :D:D<3

2009-03-05 @ 09:58:32

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0