why, God. WHY?

helvete oxå!! kan inte moder jord bara skärpa till sig och ge oss lite vår!!? det såg ju s ljust ut i förra vecka, och så förstördes allt igår...... åh!!
Jag är iallafall i skolan nu
och spanskan börjar snart. två timmar av svensk grammatik... jag förstår inte riktigt Manuels tankegångar just nu... Jaja.
Igår kollade jag på Wipeout, var det någon av er somgjorde det? Det var skitkul! asså dom där komentatorerna är så sjukt sköna. en gång var det en äldre man som skulle springa den där banan och mitt i allt sätter han sig ner och säger; ''Jag dör''
Felix Herngren och hans kompisa som jag inte vet namnet på svara då;
''Ajdå..'' ''Ja, det var ju inte så lägligt kanske just nu, mitt i tävlingen.''' hahahha, ja det kankse var ett sånt du-behöde-vara-där-för-att-förstå skämt typ;) haha!
  Det var skitkul iallfall:D

Nu ska jag plugga spanska,
C yaa

Särnan

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0