bus

hejhej,
nu är jag på jobbet och det är lite smått kaos. Jag har inte ringt än för det är typ massa förseningar och grejjer så alla är skitsura så jag vågar inte! (a)
Så jag lallar lite på fb o sånnt ist:)
Jag har hittat typ finaste klänningen från H&M men jag kan inte hitta den på deras Shop Online.. :( kolla in den här! tänk er den i kanske ljusblå! :D
JAG HAR TRÅKIGT!
jag vill hem till fella o sova o ätaa! jag ghar sovit fyra timmar och är jättekonstig i huvvet. det är lixom som om jag bara drömmer. måste få sova mer...

Nu är det back to looking busy ;D

hello jump rubber penis!

den som kncker den får en puss! (sofia får inte va me o leka)

Kommentarer
Postat av: sofia

ledtråd, en av sofia´s absolut flitigaste använda hälsningsfraser. Okej, you know meee

2009-05-24 @ 12:06:26

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0